Гарантія та повернення
Всі питання пов'язаний з гарантією і поверненням обробляються нашими менеджерами в найкоротші терміни, вам просто необхідно слідувати інструкціям наших фахівців. Для зв'язку використовуйте зручний для Вас спосіб!
Гарантія
Як проводиться гарантійне обслуговування?
Компанія «ТРІНІТІ» на всю свою продукцію надає гарантійне облуговування терміном від 6 місяців з моменту покупки. Гарантійне обслуговування проводиться тільки професійними співробітниками, в спеціалізованих сервісних центрах з використанням оригінальних і високоякісних комплектуючих і матеріалів. Гарантійний ремонт проводиться в найкоротші терміни і має підвищений пріоритет.
Які умови гарантійного обслугоування?
1. До закінчення гарантійного терміну, наша компанія зобов’язується безкоштовно провести ремонт обладнання, якщо підтвердиться що поломка сталася не з вини покупця.
2. Гарантійне обслуговування виконується тільки спеціально навченим персоналом.
3. Технічне обслуговування таке як заміна матеріалів, чистка, настройка вузлів і агрегатів не є гарантійним випадком.
4. Якщо під час експлуатації користувач не виконував необхідні профілактичні роботи прописані в інструкції – магазин вправі відмовити в гарантійному обслуговуванні.
5. Всі витрати пов’язані з доставкою обладнання в наш сервісний центр оплачує покупець.
6. Якщо ремонт обладнання неможливий, продавець зобов’язується провести обмін на аналогічний виріб.
Що необхідно для гарантійного обслуговування?
Для гарантійного обслуговування необхідно:
– Відповідати вимогам гарантійного обслуговування
– Правильно заповнений гарантійний талон
– Цілісну упаковку товару
Коли не виконується гарантійне обслугоування?
1. Після закінчення гарантійного терміну.
2.В разі втрати або пошкодження гарантійного талона.
3. При пошкодженні або втраті оригінальної упаковки.
4. При порушення встановлених експлуатаційних режимів роботи – перевантаження, перегрів.
5. При наявності механічних пошкоджень таких як – удари, відколи, тріщини, викликані зовнішніми діями.
6. При самостійному ремонті, або ремонті не авторизованими сервісними центрами.
7. У разі хімічного або фізичного ушкоджень, які спричинили потрапляння рідин чи інших матеріалів у вузли і агрегати, які не передбачені для роботи в таких умовах.
Умови повернення
Коли можна повернути товар?
Повернення всіх товарів проводиться у встановлений законом термін – 14 днів з моменту покупки.
Які умови повернення?
- З моменту покупки пройшло менше 14 днів.
- Ви готові оплатити всі транспортні витрати.
- Товар не був у використанні і збережений товарний вид всієї комплектації включаючи упаковку.
- При наявності всієї документації.
Можно ли вернуть сломаное оборудования?
Да, покупатель имеет право потребовать обмен, или возврат средст за оборудования не надлежащего качества.
Возврат или обмен в таких случаях осуществляется только после проверки оборудования нашими специалистами, подтверждающей заводской брак и отсутствия возможности востановления оборудования. В противном случаии осуществляется гарантийное обслуживания.
Как сделать возврат?
Возврат товара осуществляется на склад нашего магазина. Все расходы связанные с возвратом ложатся на покупателя. Возврат возможен только после предварительного согласования и одобрения от менеджера нашей компании. После отправки покупатель обязан сообщить номер отправления нашему менеджеру.
Коли можуть відмовити в поверненні?
Після отримання обладнання наші фахівці проводять його повний огляд, від документів до зовнішнього вигляду. Якщо буде встановлене якась невідповідність, наша компанія має право відмовити в поверненні коштів, і відправить товар назад покупцеві.
Причини відмови:
1.Виявлені пошкодження.
2. Явні сліди використання, які порушують його товарний вигляд.
3. Розукомплектування – відсутність будь чого від його початкової комплектації.
4. Пошкодження упакування товару або його компонентів
5. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.